І ось - черговий анонс з серії " як швидко і недорого навчити дитину мислити".
У Сінгапурі, на батьківщині багатьох математичних геніїв, можливо, відкрили секрет навчання математики. Цей метод навчання називається «продуктивний провал», і першим його почав використовувати Ману Капур, директор Лабораторії дослідження навчальних процесів Національного інституту освіти Сінгапуру.Більш детально на http://osvita.ua/
Студенти, яких знайомлять з незнайомою математичною темою та просять зробити спробу самостійно вирішити завдання, і лише потім розповідають про спосіб вирішення, значно перевершують тих, кого вчать за допомогою формального навчання правилам вирішення завдань.
Цей підхід є одночасно гранично інтуїтивним - ми вчимося на своїх помилках - і повністю парадоксальним, алогічним: самостійна робота дітей з незнайомими математичними поняттями здається неефективним і потенційно руйнівним для їх упевненості в собі методом.
Можливо, цей так званий ""продуктивний провал" і навчить деяких дітей математиці, проте питання: А скільки часу треба затратити? А чи можна потім переконати дитину в неефективності знайденого нею способу рішення, простому збігові відповідей? Звичайно, щоб розкріпостити дитину в її судженнях, навчити критично мислити і знаходити нове в буденному, самостійно шукати вихід з будь-якої ситуації - метод продуктивного провалу досить непогана ідея!
ВідповістиВидалити